CINTA HATI









ASSALAMUALAIKUM W.R.T    


hai semua..dah lama saya x masuk blog.Hari ni terasa gatai tangan nak menaip. Disebabkan saya busy dengan exam dan sekarang dh nak start sem baru.

kadanng2x terfikir, x dek idea nak menaip, tapi akhirnya dapat juga idea. Hari ini saya nak citer tentang...... jeng jeng !!!


haahhaahahaahah, ko ni nabilah ! main2x lah ! x suspen pon.
sebenarnya, sy nk citer tentang saya & tut tut tut..bukan nak show off yg kita dh berpunya... tapi shj nak citer..suka hati i lah ! dh i punya blog kan... ullalalla



macam mana saya kenal dia ???
pada awal tahun 2014, saya masa tu sudah ada kekasih.. bukan dgn si dia nih... kami x kenal pon masa tuh.. saya punya ex dulu couple x lama, sbb dia curang.biasalah jantan x guna memang mcam tuh... tapi sy x sedih pon... sbb bagi sy.. jdoh sy pasti ada... nak pendekkan crita, si dia add fb sy, dn sy app lah...

tapiii kaaann.... sy x berminat pon dekat si dia ni, tetapi akibat kecewa... saya layan jew... tapi mula2x kenal2x tuh x dek lah serius sangat nk rapat dengan dia. dan ketika tuh hati saya masih x blh trima mana2x laki lg... lps tuh agak lama jugak sy menyepi x massage dlm fb dgn si dia..

tetiba satu hari tu, sy bosan .. dan situ lah tgur2x dia.. masa tuh sy sekali lagi x dek lah nk serius... tapi bila dh lama... rasa mcm dia masuk line lah...mksd sy.. cara dia layan sy, masuk kepala...macam blh jadi geng....


dan... kami pon 1st day kuar.. bila 1st time tgk dia.. sy rasa macam ! " ehhh ak x nak lah ! dia ni kecik sgt... dh lah rendah pada aku "... lpas tuh sy balik lps jumpa dia,gtaw besfren sy " aku x nak jantan ni..bukan taste aku..dh la kecik..pendek" bukan main lagi aku kutuk si dia... tapi bila dah lama... keluar sama makan sama... dan lama2x tuh...x kenal maka x cinta... so di propose i on jew... 




tanggal 21/3/2014 kami lebih dari seorang kawan... dn saya agak selesa degn dia... sy ni orngnya panas baran tapi dia sangat2x susah nak marah... susah sgt nk tgk dia marah... yg selalu kene marah dia dgn sy...sy kalau ada bnda x kene dgn dia ! perghhhh memang kene sound dgn sy... tapi dia jenis yang cool jew... sy merajuk ke marah ke... dia pujuk kejap jew... lps tuh dia senyap... tunggu sy sejuk... kami okey balik... 

kami gaduh x lam...sy pernah x tgur eply wasap dia ..col dia selama 3 hari... tapi dia x jemu2x pujuk.. sy sebenarnya bukan x nak layan... cuma sy merajuk susah nak sejuk... dn nk tgk usaha dia syg sy x... tapi alhamdulillah... dia betul2x penyabar..x jemu pujuk.. 

yang paling x ley blay..baru beberapa bulan bersama.. dan mula pulak pujuk sy cakap kat family sy yang dia nk masuk mintak sy..duk suh sy jdi bini dia.. sy ni jns penakot nak gtaw siapa boyfren sy kat family..memang x lah... dlm seminggu tuh berapa kali dia pujuk sy... korang tahu x..? berapa lama masa yg sy ambil utk gtaw mommy sy hal nih.. lepas 1 tahun baru saya berani bgtaw hal dia dan hasrat utk khwin... dan segalanya sudah beres... keluarga kami sudah kenal dia dan keluarga dia pn dh kenal sy...

dan bila ko nk khwin nabilah?? hahahhaha... sekarang ni dalam proses.. dia tengah kumpul dana dan kalau jodoh kami panjang inshaallah sy update lagi kat sini.. dan semoga dipermudahakan urusan penyatuan kami ke arah yang di redhai Allah...doakan untuk kami... 

SEKIAN TERIMA KASIH...
dah malas nak menaip ! jumpa lagi semua ! bye ! Assalamualaikum semua ! have a good day ! :)


L O V  E








Popular posts from this blog

KISAH CINTA MUKA BUKU F&N

HaPpY BeSdAy aBAh